Blogs & nieuws

Lees hier de meest recente blogs en nieuws van Mind for Marketing. 

Dynamische strategie: iets voor jouw onderneming?

Dynamische strategie is voor mij de manier waarop ik continu op het scherpst ...

businesscoach wendbaarheid strategieproces

Valkuil bij productontwikkeling

De doelgroep vindt het probleem dat je oplost niet belangrijk genoeg

Innovatie

Daarom voeg je merk- en kernwaarden samen

Daarom voeg je merk- en kernwaarden samen tot één set waarden voor je bedrijf...

merkwaarden bedrijfsidentiteit

Klantrelatie: Zo verbeter je de relatie met je klant

In dit artikel vertel ik je hoe jij de gun-factor van je klant kunt verhogen....

klantrelatie

Dit maakt merkwaarden, bedrijfscultuur en strategie één logisch geheel

Sterke merken sturen vanuit het merkwaarden. Zowel hun bedrijfscultuur als hu...

merkwaarden businesscoach wendbaarheid bedrijfsidentiteit

Als kernwaarden en merkwaarden niet hetzelfde zijn, mis je deze voordelen!

Je hebt aparte kernwaarden en daarnaast merkwaarden. Dan maak je het jezelf v...

merkwaarden businesscoach bedrijfsidentiteit

Marktontwikkelingsstrategie: Nieuwe segmenten ontdekken voor jouw diensten

Marktontwikkelingsstrategie: Groeien door nieuwe doelgroepen te benaderen voo...

strategisch marketeer strategieproces

Jouw nieuwe product een top of een flop!

72% van de nieuwe producten en diensten mislukken. De reden waarom is simpel!...

Innovatie

Help de concurrentie verandert!

Wat moet je doen als de concurrentie iets verandert in zijn of haar aanbod? N...

«  ‹  1 2 3 4 5 6 7 8  ›  »

Zelf aan de slag met wendbaarheid?

 

Schrijf je in en ontvang maandelijks concrete tips.

Renate Manders SMP RBC
Strategisch partner voor ondernemers

06 390 723 73 Renate@mindformarketing.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00