Blogs & nieuws

Lees hier de meest recente blogs en nieuws van Mind for Marketing. 

Kies je groeistrategie nooit op gevoel

In dit artikel leg ik uit waarom je je groeistrategie nooit alleen op gevoel moet kiezen, hoe je komt tot een betere keuze. Voordeel is d...

Je business model jaarlijkse reviewen

Je business model staat. Het is belangrijk om deze minimaal één keer per jaar goed tegen het licht aan te houden. Zo blijf je concurrente...

Zet in je agenda: je business model onder de loep te nemen

Jaarlijks je business model onder de loep nemen! Lees hier wat het risico is als je dit vergeet, wat de voordelen zijn als je het wel doet.

Samenwerken vanuit gemeenschappelijke (merk)waarden werkt

In dit artikel leg ik uit waarom het makkelijker of beter samenwerkt met mensen en bedrijven die gedeeltelijk dezelfde merk-waarden hebbe...

Waarom je samen harder groeit dan alleen

In dit artikel leg ik uit wat het nut is van coaches binnen met name bedrijven. Ook wel adviseurs of consultants genoemd.

MERK-waardige processen zijn de voorloper van MERK-waardig gedrag

In dit artikel leg ik uit dat alleen je vanuit je merkwaarden je processen kan versterken en zo MERK-waardig gedrag van medewerkers kan b...

Als alle puzzelstukjes in elkaar vallen

Niets is als marketeer zijnde mooier dan dat alle puzzelstukjes in elkaar passen. De doelgroep op zoek naar een oplossing voor hun proble...

Drie voordelen van wendbaarheid voor je organisatie

De noodzaak van wendbaarheid is in dit jaar wel duidelijk geworden. In dit artikel geef ik je drie voordelen die je als bedrijf hebt als ...

Zo maak je jullie producten MERK-waardig

In dit artikel leg ik uit dat alleen als je glashelder hebt wat je merkwaarden zijn, dat je je producten kan versterken vanuit je merkwaa...

«  ‹  1 2 3 4 5 6 7  ›  »

Interessant? De volgende blog ook lezen?


 

Meld je aan voor de blog alert en mis geen enkele blog meer.

Renate Manders SMP
Strategische Marketeer

06 390 723 73 Renate@mindformarketing.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00