Blogs & nieuws

Lees hier de meest recente blogs en nieuws van Mind for Marketing. 

Valkuil bij productontwikkeling

Niet nagedacht over de klantrelatie

Valkuil bij productontwikkeling

Geen onderscheid tussen hoofd- en bijzaken

Valkuil bij productontwikkeling

Klantsegmenten zijn niet goed uitgesplitst

Valkuil bij productontwikkeling

Je vergeet je eigen kracht toe te voegen aan je idee

Valkuil bij productontwikkeling

Een belangrijke voorwaarde voor de klant is over het hoofd gezien

8 tips om direct te starten met dynamisch strategieproces

Als strategisch marketeer ben ik me continu bewust van de veranderingen om me heen. Toen ik in 2018 een artikel van Mc Kinsey tegenkwam o...

Een MERK-waardig verhaal

Hoe vertel je je verhaal van je bedrijf op een interessante aansprekende manier? Ook over je bedrijf zijn er verschillende verhalen te ve...

Managen van resources in je organisatie

Van te veel ballen in de lucht naar focus en een beperkt aantal ballen in de lucht. Je zal zien dat je sneller je doel behaalt. Er zijn d...

Valkuil bij productontwikkeling

Je oplossing sluit niet aan bij hoe je doelgroep succes meet

«  ‹  1 2 3 4 5  ›  »

Interessant? De volgende blog ook lezen?


 

Meld je aan voor de blog alert en mis geen enkele blog meer.

Renate Manders SMP
Strategische Marketeer

06 390 723 73 Renate@mindformarketing.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00