Blogs & nieuws

Lees hier de meest recente blogs en nieuws van Mind for Marketing. 

Zo organiseer je innovatie in jouw bedrijf

Innovatie is een van de elementen die je vanuit een wendbare organisatie moet regelen in je organisatie. Zo organiseer je innovatie in jo...

Dynamische strategie: iets voor jouw onderneming?

Dynamische strategie is voor mij de manier waarop ik continu op het scherpst van de snede kan beslissen wat het beste is voor mijn bedrij...

Valkuil bij productontwikkeling

De doelgroep vindt het probleem dat je oplost niet belangrijk genoeg

Daarom voeg je merk- en kernwaarden samen

Daarom voeg je merk- en kernwaarden samen tot één set waarden voor je bedrijf. Van binnen naar buiten en van buiten naar binnen hetzelf...

Klantrelatie: Zo verbeter je de relatie met je klant

Dit zijn de drie elementen die je in relatie met je klant dient te monitoren en te optimaliseren.

Dit maakt merkwaarden, bedrijfscultuur en strategie één logisch geheel

Sterke merken sturen vanuit het merkwaarden. Zowel hun bedrijfscultuur als hun strategie staat ermee in verbinding en dat maakt dat het e...

Als kernwaarden en merkwaarden niet hetzelfde zijn, mis je deze voordelen!

Je hebt aparte kernwaarden en daarnaast merkwaarden. Dan maak je het jezelf vaak onnodig moeilijk. Lees de voordelen zijn als je merk- en...

Marktontwikkelingsstrategie: Nieuwe segmenten ontdekken voor jouw diensten

Marktontwikkelingsstrategie: Groeien door nieuwe doelgroepen te benaderen voor jouw producten of diensten. In dit artikel leer je welke s...

Jouw nieuwe product een top of een flop!

72% van de nieuwe producten en diensten mislukken. De reden waarom is simpel! Er is geen vraag naar. Het is geen optimale fit tussen de m...

«  ‹  1 2 3 4 5  ›  »

Interessant? De volgende blog ook lezen?


 

Meld je aan voor de blog alert en mis geen enkele blog meer.

Renate Manders SMP
Strategische Marketeer

06 390 723 73 Renate@mindformarketing.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00