Blogs & nieuws

Lees hier de meest recente blogs en nieuws van Mind for Marketing. 

Dynamische strategie: iets voor jouw onderneming?

Dynamische strategie is voor mij de manier waarop ik continu op het scherpst van de snede kan beslissen wat het beste is voor mijn bedrij...

Valkuil bij productontwikkeling

De doelgroep vindt het probleem dat je oplost niet belangrijk genoeg

Daarom voeg je merk- en kernwaarden samen

Daarom voeg je merk- en kernwaarden samen tot één set waarden voor je bedrijf. Van binnen naar buiten en van buiten naar binnen hetzelfde...

Klantrelatie: Zo verbeter je de relatie met je klant

In dit artikel vertel ik je hoe jij de gun-factor van je klant kunt verhogen.  

Dit maakt merkwaarden, bedrijfscultuur en strategie één logisch geheel

Sterke merken sturen vanuit het merkwaarden. Zowel hun bedrijfscultuur als hun strategie staat ermee in verbinding en dat maakt dat het e...

Als kernwaarden en merkwaarden niet hetzelfde zijn, mis je deze voordelen!

Je hebt aparte kernwaarden en daarnaast merkwaarden. Dan maak je het jezelf vaak onnodig moeilijk. Lees de voordelen zijn als je merk- en...

Marktontwikkelingsstrategie: Nieuwe segmenten ontdekken voor jouw diensten

Marktontwikkelingsstrategie: Groeien door nieuwe doelgroepen te benaderen voor jouw producten of diensten. In dit artikel leer je welke s...

Jouw nieuwe product een top of een flop!

72% van de nieuwe producten en diensten mislukken. De reden waarom is simpel! Er is geen vraag naar. Het is geen optimale fit tussen de m...

Help de concurrentie verandert!

Wat moet je doen als de concurrentie iets verandert in zijn of haar aanbod? Neem je dat over of juist niet? In dit artikel geef ik je mij...

«  ‹  1 2 3 4 5 6 7  ›  »

Interessant? De volgende blog ook lezen?


 

Meld je aan voor de blog alert en mis geen enkele blog meer.

Renate Manders SMP
Strategische Marketeer

06 390 723 73 Renate@mindformarketing.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00