Blogs & nieuws

Lees hier de meest recente blogs en nieuws van Mind for Marketing. 

Valkuil bij productontwikkeling

Geen onderscheid tussen hoofd- en bijzaken

Innovatie

Valkuil bij productontwikkeling

Klantsegmenten zijn niet goed uitgesplitst

Innovatie

Valkuil bij productontwikkeling

Je vergeet je eigen kracht toe te voegen aan je idee

Innovatie

Valkuil bij productontwikkeling

Een belangrijke voorwaarde voor de klant is over het hoofd gezien

Innovatie

8 tips om direct te starten met continu strategieproces

Als strategisch marketeer ben ik me continu bewust van de veranderingen om me...

businesscoach strategieproces

Een MERK-waardig verhaal

Hoe vertel je je verhaal van je bedrijf op een interessante aansprekende mani...

merkwaarden bedrijfsidentiteit

Managen van resources in je organisatie

Van te veel ballen in de lucht naar focus en een beperkt aantal ballen in de ...

businesscoach wendbaarheid

Valkuil bij productontwikkeling

Je oplossing sluit niet aan bij hoe je doelgroep succes meet

Innovatie

Zo organiseer je innovatie in jouw bedrijf

Innovatie is een van de elementen die je vanuit een wendbare organisatie moet...

Innovatie businesscoach wendbaarheid
«  ‹  1 2 3 4 5 6 7 8  ›  »

Zelf aan de slag met wendbaarheid?

 

Schrijf je in en ontvang maandelijks concrete tips.

Renate Manders SMP RBC
Strategisch partner voor ondernemers

06 390 723 73 Renate@mindformarketing.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00