Verhoog je succes bij conceptontwikkeling
Download nu gratis het e-book 10 valkuilen bij het ontwikkelen van nieuwe producten.
In dit e-book leer je
- Een efficiënt proces naar een nieuw product
- Dé 10 valkuilen waar de meeste ondernemers in stappen
- Wanneer je waakzaam moet zijn voor deze valkuilen
- Tips om deze valkuilen te vermijden
- En inspirerende voorbeelden van ambitieuze kleine ondernemers
Dit zeggen lezers over dit e-book
Zeer waardevol!
Goed leesvoer!
Mooi inhoudelijk sterk e-book!
Manon de Jong van Pamba Bags schreef deze uitgebreide review over dit e-book:
Mooi, overzichtelijk, en leest heel makkelijk. Wel moet je al een beetje kennis hebben van de verschillende marketing termen…. Al lezend besef ik dan ook nog meer dat marketing een vak is dat niet iedereen zomaar verstaat en dat ieder bedrijf er een marketing professional bij moet inschakelen. Voor mij, en ik denk voor velen, is het moeilijk om de ingewikkelde theorie toe te passen in de praktijk.
72% van alle nieuwe producten mislukken
72% van alle nieuwe producten mislukken en daarmee ook een aantal business concepten. Ergens in het proces is de ontwikkelaar in een valkuil gevallen. Dat is niet gek, als je je beseft dat er meer dan 50 valkuilen op de route tussen idee en lancering van je nieuwe product liggen. Weg tijd, geld en energie! Stel je eens voor dat je al die tijd, energie en geld in een product had gestopt dat wel succesvol is. In het e-book '10 valkuilen bij de ontwikkeling van nieuwe producten' staan de 10 valkuilen die de meeste ondernemers over het hoofd zien bij het ontwikkelen van nieuwe producten, diensten en business concepten. Lees het e-book en zorg dat jij niet meer in deze valkuilen stapt. Het is een eerste stap om voorkomen dat jouw product bij deze 72% hoort.
Over Renate Manders-Lybeer SMP
Renate is business coach met een Mind for Marketing. Ze helpt dagelijk ondernemers met het ontwikkelen van nieuwe producten, diensten of totale business concepten. Ze is hierin gespecialiseerd. Hierdoor is ze heel bewust van de valkuilen en helpt ze haar klanten om deze te vermijden. Zowel in dat contact als bij de ontwikkeling van haar eigen nieuwe producten ervaart ze hoe lastig het is om niet in de valkuilen te stappen. Soms zijn het net magneten die je aantrekken. Objectief blijven kijken en niet verliefd worden op je idee is lastig. Zeker als je al wat verder in het proces zit. Maar ze ziet ook wat het oplevert als je wel om de valkuilen heen loopt. Het bespaart tijd, energie en geld, maar het levert vooral producten op die beter aansluiten bij de doelgroep, betere business modellen die rendabeler en schaalbaarder zijn.
Vanuit deze kennis en ervaring is ze bezig dit e-book te schrijven, zodat andere ondernemers bewuster zijn van de valkuilen en er omheen lopen. Zo zetten we samen een mooie stap richting het ontwikkelen van producten die wel succesvol zijn de markt.