"

Het bespaart je tijd en je neemt mensen aan die bij je passen.

Marlon Monden Vincents
Marlon Monden

Vincents

Het is zo waardevol om vanuit je merk te werken

Dit zei Marlon Monden enige tijd nadat Mind for Marketing met hun de merkwaarden had ontdekt voor Vincents:

Het is zo waardevol om vanuit je merk te werken. Je weet meteen of iets wel of niet bij je concept past. Hierdoor bespaart het tijd. Je neemt mensen aan die passen bij het concept waardoor zij van nature al grotendeels het gewenste gedrag naar klanten laten zien. Je moet er zeker richting je medewerkers wel tijd in investeren, maar uiteindelijk zijn ze in staat zelfstandig 'merkwaardige' beslissingen te nemen. 

Klik hier om meer te weten te komen over merkwaarden ontdekken

Ik wil aan de slag met mijn merkwaarden

Meer referenties

"De marketingweg duidelijk werd uitgezet

Toine Roks voorheen: Panoramawereld, nu: Viewmaker
Toine Roks

voorheen: Panoramawereld, nu: Viewmaker

"We hebben al meer reacties dan in het verleden gekregen

Mark Benthem Lextone
Mark Benthem

Lextone

Stel je vraag!

Renate helpt je graag een stap vooruit.

Renate Manders SMP
Strategisch marketeer

06 390 723 73 Renate@mindformarketing.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00