Professionaliseren marketing Lextone
De vraag
Helder krijgen waar Lextone voor staat, nog een keer een scherp beeld krijgen van het onderscheidende vermogen ten opzichte van andere juridische dienstverleners en bouwen aan een logische customer journey voor de verschillende doelgroepen.
De aanpak
- De merkwaarden ontdekken
- Met behulp van de value proposition canvas helder krijgen waar de toegevoegde waarde ligt voor de verschillende doelgroepen en het onderscheidend vermogen ligt van Lextone ten opzichte van andere aanbieders
- Buyers journey voor de verschillende doelgroepen bepalen
De ervaring van Mark
Na het bepalen van de merkwaarden was er een vacature. De basis-vacature tekst is herschreven vanuit de merkwaarden van Lextone. Deze is geplaatst en dit was de ervaring van Mark:
Heel erg bedankt voor je input. Wij hebben de vacature reeds geplaatst en hebben al meer reacties dan wij in het verleden kregen. Het werkt dus zeker positief!
Het resultaat
- De merkwaarden zijn ontdekt. Met de team leaders is gekeken hoe ze deze in de organisatie kunnen gebruiken om MERK-waardig gedrag bij medewerkers te stimuleren
- Naar aanleiding van dit traject heeft Lextone:
- Nieuw logo en huisstijl laten ontwikkelen passend bij de merkwaarden
- Vanuit de buyers journey zijn er door andere business partners marketingcommunicatiematerialen ontwikkeld
Afgenomen dienstverlening
Professionalisering marketing:
- Merkwaarden ontdekken
- Value proposition aanscherpen
- Customer Journey bepalen
Geleverde diensten
Heb je een brandend idee, dat je graag wilt realiseren, wil je je marketing verbeteren, heb je een marketingproject of ben je op zoek naar een interim marketing specialist? Mind for Marketing is van alle markten thuis! Ik help je graag verder:
Gerelateerde referenties
Stel je vraag!
Renate helpt je graag een stap vooruit.
Renate Manders RBC SMP
Strategisch partner voor ondernemers