Business analyse en groeigesprek

Ontdek waar jullie echte uitdaging ligt

Als jij duidelijkheid in groeikansen, uitdagingen en prioriteiten wilt, jullie bedrijf wilt verbeteren en meer impact wilt maken.

Dan is een groeigesprek met de MKB scan of ZZP scan een must-do!

Kies voor een groeigesprek met business analyse

Zaken lopen niet zoals je wil of je ziet mogelijkheden om te verbeteren. Maar waar zitten nu precies de bottlenecks in je organisatie? Wat is nu het belangrijkste om als eerste aan te pakken? Hoe ga je dat dan aanpakken? Deze vragen beantwoorden in een groeigesprek. Doordat je eerst de mkb-scan of zzp-scan hebt ingevuld, heeft Renate Manders precies inzicht in jullie uitdagingen. Door hier tijdens het groeigesprek dieper op in te gaan wordt duidelijk welke oplossingsrichting het best bij jullie past. 

Ga het groeigesprek aan met business coach Renate Manders-Lybeer SMP van Mind for Marketing
Groeigesprek met businesscoach Renate Manders SMP

Dit levert het jullie op

Een groeigesprek met business analyse levert ondernemers:

- bewustwording op, dit start al bij het invullen van de MKB- of ZZP scan 

- inzicht, waarom gebeurt er wat er gebeurt

- heldere prioriteiten, die focus en rust geven

- en een concrete oplossingsrichting, zodat jullie weten hoe je de volgende stap met jullie bedrijf kunnen zetten.  

 

De kosten van een groeigesprek met business analyse bedragen € 95 (excl. BTW).

 

Plan een groeigesprek in
Renate Manders-Lybeer SMP | business coach | marketing coach | freelance strategisch marketeer

Zo plan je een groeigesprek in

Stap 1 Plan je groeigesprek in

Plan een groeigesprek rechtstreeks in de agenda van Renate Manders, business en marketing coach. Zorg dat deze afspraak minimaal 3 werkdagen vanaf dit moment is. Dit geeft je de tijd om de MKB of ZZP scan in te vullen én Renate de tijd om het gesprek voor te bereiden.

Stap 2 Vul de MKB en/of ZZP scan in

Je ontvangt binnen 24 uur een mail met de link naar de MKB en/of ZZP scan. Klik op de link naar de scan. Deze bestaat uit 45 vragen die je ongeveer in 15 minuten hebt ingevuld. Direct nadat je de vragenlijst hebt afgerond, ontvang je de business analyse rapportage in je mailbox.

Stap 3 Het groeigesprek 

Gedurende het groeigesprek maken we kennis, bespreken we de uitkomsten van de business analyse en verdiepen ons in de uitdagingen binnen je bedrijf en de oplossingsrichtingen. Je ontvangt een eerlijk en oprecht advies.

Plan een groeigesprek in
MKB canvas

De basis: MKB Canvas

De MKB en ZZP scan zijn gebaseerd op MKB canvas, een groeimethodiek voor bedrijven. Beide zijn ontwikkeld door Bart van den Belt. Bart is een succesvolle ondernemer, die verschillende bedrijven heeft opgebouwd. Daarnaast is hij auteur van 6 boeken over de verschillende aspecten van ondernemerschap. Het MKB canvas geeft inzicht in hoe alle elementen in een bedrijf met elkaar verbonden zijn.  Er zijn eigenlijk maar twee uitdagingen in een organisatie:

  1. Zorgen dat je voldoende klanten krijgt en houdt
  2. Zorgen dat je organisatie lever

Alles valt of staat met je leiderschap als ondernemer of MT.

Door het invullen van de MKB of ZZP scan hebben jullie en Renate gelijk inzicht in welke elementen op orde zijn en waar de bottlenecks in de organisatie of klantreis zitten.

Mind for Marketing: partner Businesscoach Nederland

Bart van den Belt, oprichter van businesscoach Nederland, is van mening dat het echte doel van een bedrijf is er een wendbare organisatie van te maken waarbinnen mensen tot hun recht komen en er repeterend waarde wordt geleverd aan de markt met zorg voor onze wereld. Dit sluit volledig aan bij de visie en werkwijze van Mind for Marketing. Aansluiten als partner bij businesscoach Nederland was een logische keuze met veel voordelen voor de klanten van Mind for Marketing.

Partnerlogo businesscoach Nederland
Renate Manders-Lybeer SMP | business coach | marketing coach | freelance strategisch marketeer

Meer over Renate Manders-Lybeer SMP

Renate is business coach met een Mind for Marketing. Ze is als strategisch marketeer al meer dan 20 jaar de sparring partner voor ondernemers en MT’s. In 2015 richtte ze Mind for Marketing op en wijst ze ondernemers de weg richting het realiseren van hun visie, door continue hun bedrijf te verbeteren en waarde toe te voegen vanuit strategische marketing. 

Haar missie is de wereld socialer, inclusiever en duurzamer maken. Ze werkt het liefst met ondernemers die meer sociale of duurzame impact willen maken op hun eigen unieke manier. Hun impact is haar impact. Samen op weg naar een sociale en duurzame wereld.

Willen jullie meer impact maken? Plan dan een groeigesprek in.

Liever eerst even kennismaken en kijken of het klikt? Plan dan een gratis kennismakingsafspraak in.